Thursday, February 07, 2008

Uitnodiging Premiére

Begin november krijgen we de uitnodiging voor de premiére in Carré. Het is voor het eerst dat hier een filmpremiére plaats zal vinden, een unieke gebeurtenis dus. We worden gebeld door iemand van A-fims of we ook 1 of 2 Skips mee kunnen nemen. Natuurlijk! Geen sprake van dat we zonder Skips komen, tenslotte zijn zij de sterren, wij zijn alleen de begeleiders. De honden hebben het maar gemakkelijk, die hebben altijd een mooie bontjas aan en Cees heeft een net pak, maar ik moet ook nog zorgen dat ik iets feestelijks krijg...
....Lang leve de postorder. Uiteindelijk bestel ik een jurkje van maar liefst 33 euro en schoenen van 39 euro. Nog even langs de Bentex voor een tasje en en een shawl en voor maar liefst 77 euro ga ik straks over die rode loper!
Helaas is het trainen van de honden voor de film gemakkelijker dan het leren lopen op schoenen met hakken. Hoewel ik er in een ver verleden hele nachten op lopen kon valt dat nu niet meer mee...


0 Comments:

Post a Comment

<< Home